søndag 4. november 2012

Savn og alt sånn der

90 dagar sida eg forlot Baletrand og alle vennane mine
87 dagar sida eg forlot familien min
85 dagar sida eg kom til Indiana

39 dagar til Morris fyller 2 år
50 dagar til den norske Jul Afta
51 dagar til den Amerikanske Jul Afta
128 dagar til eg blir 18
217 dagar til eg reiser tilbake til mitt fantastiske NORGE - om alt går etter planen

Snart har det gått 3mnd sida eg ankom Indiana (11.08.12), tida har gått utrulig fort uten at eg egentlig har lagt merke til det. Eg har fått utrulig gode venna her borte som eg komme til å savna utrulig masse. 1/3 av året mitt har allerede passert og etter jul vil tida gå utrulig fort. Er det ein ting eg veit komme til å bli utrulig hardt så er det, desember og januar. Det er den tida eg av året eg elska mest. Det er den tida der du tilbringer mesteparten av tida med familien og har ei fantastisk tid. Den tida det er du nyter kvar einaste dag med jul i blåfjell, julemarsipan, familekos, julebrus, julekaker, aking, julegavehandel, venninekos og lista er lengre. Eg skal prøve å bite sammen tenna og prøve å nyte den tida eg har igjen her borte. For detta er ein opplevelse eg aldri vil få oppleve igjen. Det er no eg innser kor utrulig masse dei som er involvert i livet mitt betyr for meg, og det kan eg ikkje beskrive med ord.

TIL ALLE DIKKA DER HEIME! FAEN SÅ EG SAVNA DIKKA! 







1 kommentar: