søndag 4. november 2012

Long time no see

Denna helga har vært ein av dei beste sålangt! På fredag hadde eg overnatting med noken herlige jenter der vi hadde bonfire som er veldig typisk amerikansk, vi såg film, dansa wii, sang, prata osv. Dagen etterpå åt vi frukost på ein av mange gode "resturantar" og så tok vi turen til shoppingsenteret, resten av dagen bestod av enda ein ny overnatting med ein anna gruppe av herlige jenter - film, kos, mat og fiksing av negler. Så rundt klokka 12 kom eg heim og skypa med Mirijam, Oline og Lise-May.
I skrivande sekund sitter eg og ser på DEXTER og drikke sjokolademelk - so exiteeeed. Fant ut at eg måtte blogge... Heh..  Det var helga mi.


Skypa og med Elsa på lørdag - for ei herlig jente!

LOVE

Fine pusen min

LOOOOOOVE

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar