onsdag 26. desember 2012

Svar på spørsmålsrunde


- Har det vore sånn som du forventa deg?
Ikkje heilt som forventa, men er positivt overraska!

- Ka blei du mest overraska over i USA?
Er ikkje heilt sikkert, men kanskje all den usunne maten dei ete her.

- Ka savna du aller mest(utenom litago)?
Haha! Familie og venna.

- Ka er det kjekkaste du har opplevd så langt?
Chicago!!

- Ka lika du best med USA, i forhold til Norge?
Folka eg er blitt kjendt med er heilt fantastiske. Maten her er jo veldig "feit", meen eg har ingen problem med å ete detta kvar dag på skulen. NAM!

Kvardagskost hos meg og Dorte, haha


- Kjem du godt overens med vertsfamilien?
Ja, veldig!:)

- Kan du legge ut bildet av rommet ditt/huset?

Seinare.

- Har du krangla med vertsfamilien?
Nopes!

- Ka gleda du deg mest til når du kjem heim?
Å sjå alle sammen igjen! Åhhhh, gleda meg som ein unge!

- Viss du skulle valgt om igjen no, hadde du fortsatt valgt å reise til USA, eller ville du blitt heime?
Rundt juni som var så hadde eg ikkje så lyst å reise alikavell, angra ikkje i det heile tatt på at eg reiste! Har møtt så utrulig masse fantastiske mennesker på den korte tida eg har vert her, er allerede halvveis.. Så er heime fortare enn eg veit det.

- Er du redd for å gå glipp av ting heime mens du er vekke?
Eg visste at eg kom til å gå glipp av masse før eg kom hit. Det var eit valg eg sjøl valgte. Er jo sefølgelig trist å se alle dei kjekke tinga alle gjer heime, men eg har jo det utrulig kjekt her! Skal ta igjen all tapt tid når eg kjem igjen. Tar handa på hjertet og seier at sommaren 2013 komme til å bli den beste sommaren noken gang!

- Er high school slik som du hadde forestilt deg/som på film?
Både nei og ja! 

Inngangsdøra
Fotballbana (American football)

- Ka slags fag likar du best?
Jewelry, yearbook og food(som eg skal ha neste semester)

- Er det lett å gå gode karakterer?
Gode karaktera kjem ikkje av seg sjølv. Men, er nok litt lettaren enn i Norge. Foreksempel i biologi om du får ein F, så kan du rette testen og plustselig ende opp med ein B+. Men, er ikkje sånn i alle fag.

Karakterane mine i US.Government, haha
- Har du vurdert å reise heim igjen?
Om eg skal vere heilt ærlig, ja.

- Korleis vil du beskrive opplevelsen generelt, så langt?

Trives veldig godt her! Men, er alltid dagar der det ikkje er lika lett.

- Var det vanskeligare enn du hadde trudd det kom til å bli?

Ikkje egentlig.

- Er det ting du ville gjort annerledes før du reiste?

Nopes.

- Savna du noke du ikkje hadde trudd du kom til å savne?

Balestrand.

- Ka trur du blir det verste med å komme tilbake igjen til Norge?

Sei hade til alle eg har møtt her borte.

- Slite du masse med heimlengsel?
Er dagar som er verre enn andre.

- Trur du det vil bli vanskelig å begynne på tredje året vgs i Norge når du har vert borte et heilt år?

Kjem an på. Komme jo sefølgelig til å gå glipp av masse, meg eg valgte sjøl å reise hit.

- Savna du litago like masse som du trudde du kom til å gjer? 
Hahaha, har jo faktisk sjokolademelk her borte da! Men, kan jo faktisk ikkje samenlikne de med litago. Litago un my heart <3

- Ka savna du mest med kverdagslivet ditt heime?

Å vere med familie og venna.

- Ka gleda du deg mest til i jula? 

Veit faktisk ikkje.

- Blir det bedre eller verre for deg å snakke med folk heime og høre ka som skjer? 

Både og.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar