søndag 25. november 2012

The greatest rewards come from doing the things that scare you the most

Snart nærma det seg desember. Favoritt måneden min. Den er fylt med kos, snø, venna, familie, julstemning, julekos, aking, julekaker, julebrus, mamma har bursdag, morrismin har bursdag, jul i blåfjell, julefilmar, julekalender, pepperkaker, peppernøtter, kakemenn, lillejulafta, julafta, nyttår og meir er det.

Årets desember/jul blir utrulig rar. Litt trist og. Er vandt med og vere med mine høgt elskede familie og venna.. som er ganske så langt unna meg..

Men tok jo trossalt eit valg, eg valgte sjøl å reise hit. Av og til så lurer eg på ka i alle dagar eg gjer her borte og koffor eg valgte å forlate alle kjære der heime. Men ein ting eg ikkje kan beskrive med ord kor masse eg gleda meg til er så stå på flyplassen i juni og se familien min og vennane mine igjen! Er så ubeskrvilig takknemlig for alt og alle der heime.

Dagane der eg er litt ned på, tenker eg på den dagen eg ser alle dikka igjen. Og det får meg til å smile.


2 kommentarer:

  1. Forståelig nok, skjønna eg akkurat kva du meina med alt detta, og desember er nok en vanskelig måned for alle som er utvekslingsstudenta, men det er så verdt det, og det er viktig å se på det positive, og tenke at du får oppleve ei litt annerledes jul! Det går fort, og snart skal eg få feire norsk jul igjen, neste år blir det din tur :) I år er det annereledes for meg, det er rart å vere i Norge på disse tider! Eg vil jo feire Thankgiving og eg vil vere med å pynte dei 3(!) juletrea vi hadde i stua i fjor. Du får forhåpentligvis ei veldig fin jul, sjølv om den blir annerledes, men det blir så verdt det!! Miss you and love you <3 hehe skreiv en roman jo!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for eit supert svar❤❤❤❤❤ loveumissu❤💜

      Slett